Procedura in caz de necesitate service

Usor, fiabil, transparent!

Dispozitivul dvs. Einhell sau acumulatorul Power X-Change, pe care l-ati inregistrat prin prelungirea noastra de garantie, va provoaca probleme? Cu serviciul nostru puteti sa trimiteti produsul in mod confortabil si sa ne ocupam de prelucrarea ulterioara.

Cum functioneaza - ce trebuie sa faceti dumneavoastra

  1. Verificati daca produsul dvs. Einhell este inca in perioada de garantie. Pentru aceasta, conectati-va la contul dvs. Einhell pentru a descarca certificatul corespunzator pentru dispozitivul dumneavoastra Einhell sau acumulatorul Power X-Change in cadrul meniului de extensie a garantiei. Alternativ, puteti gasi certificatul de garantie in e-mailul de confirmare pe care vi l-am trimis in cursul extensiei de garantie. Certificatul prezinta perioada de garantie maxima.
  2. Printati certificatul de garantie si furnizati informatii despre cauzele deteriorarii. In cele din urma, cel mai bine este sa faceti o copie a certificatului de garantie completat pentru documentele dvs.
  3. Inchideti certificatul de garantie completat in cutia produsului si impachetati totul in mod corespunzator. Fiti atent la instructiunile de ambalare ale partenerului nostru iSC GmbH. Daunele de transport vor fi suportate de expeditor.
  4. Contactati-ne si ne ocupam de problema dvs.

Prelucrarea ulterioara - performanta noastra

De indata ce livrarea dumneavoastra ajunge la noi, o inspectie tehnica va decide daca dispozitivul sau acumulatorul va fi reparat sau inlocuit cu un produs echivalent. Personalul nostru va va procesa situatia de service cat mai repede posibil, astfel incat sa puteti realiza in curand proiecte, din nou, cu produsul dumneavoastra Einhell.

Aveti intrebari?

Pentru orice intrebare despre produsele dvs. Einhell sau despre probleme tehnice, va rugam sa contactati linia noastra telefonica pentru service.

021 318 55 44/45

De luni pana vineri
in intervalul orar 8:00 - 16:00