Serviciul de reparatii Einhell
Ne ocupam de reparatiile tale - rapid si sigur !

Serviciul de reparatii Einhell

La Einhell, punem mereu accent pe calitate si siguranta, dar stim ca, uneori, pot aparea si defecte, chiar si dupa cele mai riguroase verificari. De aceea, suntem aici pentru tine! Vrem sa te ajutam sa revii cat mai repede la proiectele tale din atelier sau gradina, oferindu-ti suport rapid si eficient, ori de cate ori ai nevoie.

Solicita online - rapid si usor - serviciul de reparatie
Reparatie cu tehnicieni Einhell
Colectare si transport gratuite in cazul defectelor acoperite de garantie
Solicitari/sesizari pentru un defect in garantie

Daca observi un posibil defect in perioada de garantie, poti face rapid o sesizare pentru produsul tau. Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti produsul prin curier – chiar si cele mai voluminoase unelte Einhell pot fi preluate fara probleme. Intregul proces se face online, simplu si comod.

Pentru toate sesizarile valide, care vizeaza defecte reale in perioada de garantie, serviciul este complet gratuit* – inclusiv colectarea, transportul, reparatia sau chiar inlocuirea produsului, daca este nevoie.

Reparatii pentru Post-Garantii (produse care nu mai beneficiaza de garantie)

Oferim servicii de asistenta si pentru produsele Einhell care nu mai sunt in garantie. In acest caz, verificarea tehnica nu este gratuita – costul minim este de 100 RON + TVA pentru constatare, la care se adauga 20 RON + TVA pentru transport.

Dupa ce produsul este verificat, vei primi toate detaliile legate de costurile si durata reparatiei. Poti decide daca mergem mai departe sau nu – daca refuzi reparatia, vei plati doar costul constatarilor si transportul, conform tarifelor de mai sus.

* Informatii importante:

- Garantia este considerata valabila doar daca sunt indeplinite toate conditiile de garantie.
- Defectele cauzate de utilizare necorespunzatoare, inclusiv defectele provocate, influente naturale externe (oxidari, depuneri) accidentari si avarii provocate de corpuri dure, pietre, nisip, praf, defecte fizice (spart/rupt) ca si utilizarea industriala sau intensiva nu sunt acoperite de conditiile de garantie.
- Daca, dupa verificarea tehnica, constatam ca produsul nu prezinta niciun defect si functioneaza in parametri iar expedierea in service a fost nejustificata, ne rezervam dreptul de a va expedia produsul inapoi cu tarifarea operatiunilor de verificare tehnica si transport. Echipa de Servicii Clienti va va ghida in acest proces.

Pas cu pas catre reparatia produsului tau Einhell

laptop with checks

Inregistrati un nou utilizator sau logati-va ca vizitator

Daca deja aveti un cont MyEinhell doar logati-va cu detaliile contului dvs. Daca inca nu aveti un cont de utilizator va puteti inregistra acum sau va puteti loga ca vizitator.

Formular solicitare reparatie

Pentru a solicita o reparatie, te rugam sa completezi un scurt formular cu datele tale personale. Poti cauta produsul in sistemul nostru folosind numarul sau de serie (SN). Dupa aceea, va trebui sa ne furnizezi informatii despre data si pretul achizitiei, precum si o scurta descriere a problemei intampinate cu produsul Einhell.

icon formular
icon package

Returnarea unui produs

Dupa plasarea solicitarii va rugam impachetati, protectiv si ambalati bine produsul pentru a nu suferi daune pe transport. Alternativ putem sa organizam noi transportul /curierul daca produsul Einhell este voluminos/atipic. Va vom tine la curent cu evolutia solicitarii de reparatie.

Linia noastra telefonica pentru service

Daca aveti intrebari legate de produsele Einhell sau dificultati tehnice va rugam sa contactati echipa noastra de service.

Hotline: 021 318 55 44

Luni-Vineri: 8:00 - 16:00